[BlizzCon2013] - Heroes of the Storm cinematic gameplay

La reunion anual de todo fan de Blizzard. 8 y 9 de Noviembre en Anaheim

Re: [BlizzCon2013] - Heroes of the Storm cinematic gameplay

Notapor Zea » Sab Nov 09, 2013 12:15 pm

Ya funcionó. Era el AdBlock xD
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Re: [BlizzCon2013] - Heroes of the Storm cinematic gameplay

Notapor haitike » Sab Nov 09, 2013 12:39 pm

Parece divertido para pasar un buen rato. No creo que nunca llegué a ser competitivo (Basicamente porque "la experiencia de matar creeps se comparte globalmente entre jugadores estén vivos o muertos y los 5 heroes siempre están en el mismo nivel" combinado con que no hay oro, last hit ni objetos, significa que un jugador bueno apenas podrá diferenciarse de un jugador malo).

Pero oye, parece bastante divertido para echar unas horas relajadas sin preocuparte de nada xD
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Re: [BlizzCon2013] - Heroes of the Storm cinematic gameplay

Notapor Miohko » Sab Nov 09, 2013 2:01 pm

De donde as sacado eso?

si enserio eso hacen eso adios a la competitividad XD
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Re: [BlizzCon2013] - Heroes of the Storm cinematic gameplay

Notapor Beloki.L » Sab Nov 09, 2013 2:37 pm

Pues blizzard tiene planes de eSports para el juego. Si quita esas cosas es que son tontos.
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Re: [BlizzCon2013] - Heroes of the Storm cinematic gameplay

Notapor molul » Sab Nov 09, 2013 3:15 pm

Con que sea una opción más de la configuración de la partida, ya tendrían el asunto arreglado.
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Re: [BlizzCon2013] - Heroes of the Storm cinematic gameplay

Notapor Storm-Giant » Sab Nov 09, 2013 3:50 pm

haitike escribió:Parece divertido para pasar un buen rato. No creo que nunca llegué a ser competitivo (Basicamente porque "la experiencia de matar creeps se comparte globalmente entre jugadores estén vivos o muertos y los 5 heroes siempre están en el mismo nivel" combinado con que no hay oro, last hit ni objetos, significa que un jugador bueno apenas podrá diferenciarse de un jugador malo).

Pero oye, parece bastante divertido para echar unas horas relajadas sin preocuparte de nada xD

Conociendo a Blizzard, lo intentarán hacer como un eSport xDDD
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Re: [BlizzCon2013] - Heroes of the Storm cinematic gameplay

Notapor Arvediu » Sab Nov 09, 2013 3:55 pm

Joder, estoy buscando como un loco y no encuentro eso de que no hay last hit. xDDD
Creo en el karma, gracias a NaNiwa ^^

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Re: [BlizzCon2013] - Heroes of the Storm cinematic gameplay

Notapor Miohko » Sab Nov 09, 2013 3:57 pm

no estaran en los videos que isieron cuando se llamanda blizzard all stars?

presentaban varios videos donde mostraban muchas de las mecanicas...
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Re: [BlizzCon2013] - Heroes of the Storm cinematic gameplay

Notapor Storm-Giant » Sab Nov 09, 2013 4:26 pm

Arvediu escribió:Joder, estoy buscando como un loco y no encuentro eso de que no hay last hit. xDDD

http://www.teamliquid.net/forum/viewmes ... _id=434808

The general game mechanics are vastly different than similar games in a few ways.
  • There are no items, there is no shop. You differentiate your hero by choosing feat-like abilities every so often (levels 1, 4, 7, with 10 being an activated ultimate and 20 being a different ultimate - I forget when in between those). It's things like +20 attack damage or 10% attack speed, with some of them also having cooldown reduction properties or adding to your q-w-e abilities. Each of these are dependent on your hero, there are some that many heroes have but also unique abilities (Diablo can choose to get a built-in Radiance at some level).
  • You get 3 of your skills (plus a passive) at level 1 with the scaling of them depending on what you choose from leveling, and gain your last at level 10.
  • Experience is shared throughout the team, no matter where you are on the map. You do not get extra experience, or any currency, from last hitting. You get experience while you are dead. Your team will always all be the same level.
  • Hitting B will bring you to the fountain as with League. You also have a mount that you can use when you are out of combat that gives +20% move speed to run around the map. There are no TP scrolls.
  • There are certain jungle creeps you can kill, and they will summon mercenaries that will march forward towards enemy towers. They are not controllable and seemed strong.
  • Towers have a limited number of bullets, something like 16-20 and they can run out of ammo. They restock over time but an extended siege can run them dry.
  • At the end there is a "Features" screen which lists "unlock heroes and skins" which leaves me to believe this will be similar to LoL in how to get new heroes, rather than having only cosmetics as unlockables like Dota.
  • The alpha build has 2-3 different skins for each hero as well as each mount (screenshots of some below).
  • I played 6 different heroes and they all had gap closers so I think this is a common trait. Also one of the supports has a teleport that can go to anywhere visible on the map.
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Re: [BlizzCon2013] - Heroes of the Storm cinematic gameplay

Notapor molul » Sab Nov 09, 2013 4:44 pm

Me gusta que no hayan items ni tienda. Para mí es un engorro tanto en LOL como en DOTA 2.
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